Gothic
Gothic 3
Gothic Net


Gothic II: Noc Kruka – Quarhodron

W pewnym momencie gry mag wody Myxir każe nam, przebudzić byłego Władcę Jarkendaru i kasty Wojowników, Quarhodrona. Jego grobowiec znajduje się w potężnej skale mieszczącej się niedaleko Obozu Piratów (w okolicach domku Eremity). Musimy więc się udać na zachód od ruin i obozu magów wody, a po drodze, napotkamy między innymi kilku orków, harpii, trollów i goblinów. Stojąc już w pomieszczeniu z ołtarzem używamy tablicy od Myxira, i przywołujemy ducha.

Po przebudzeniu, aby uzyskać pomoc będziemy musieli odpowiedzieć na siedem pytań. Odpowiedzi znajdziecie w bibliotece na północy "Zapomnianej doliny budowniczych" lub poniżej.

1. Do której kasty należysz?
odp: Strażnicy Umarłych

2. Kto niegdyś bronił mieszkańców Jarkendaru przed wrogimi atakami?
odp: Kasta Wojowników

3. Kto może wydać mi bezpośredni rozkaz?
odp: Kapłani

4. Kto jest odpowiedzialny za zło, które na nas spadło?
odp: Kasta Wojowników

5. Kto ma decydujący głos w radzie pięciu?
odp: Uczeni

6. Kto łagodzi cierpienia i opiekuje się chorymi?
odp: Uzdrowiciele

7. Kto zamknął portal, by uchronić ludzi przed złem?
odp: Skąd mam to wiedzieć ? (na ostatnie pytanie nie powinniśmy znać odpowiedzi).

Po poprawnym odpowiedzeniu na pytania otrzymamy zwój z zaklętymi słowami, które otworzą nam wrota do wnętrza świątyni Adanosa, aby raz na zawsze rozprawić się ze złem nękającym tą krainę.


odwiedzin:
Aktualnie gości: 2
w tym
Na stronie: 2
Na forum: 0
    Na forum:
Postów:  21370
Użytkowników: 2228
Najwięcej było: 191
Czy Gothic 3 spełnił Twoje oczekiwania?
Tak
Nie
Nie wiem
Zapisz się, aby otrzymywać nowości ze świata Gothic prosto na swój mail za pośrednictwem portalu Gothic Net!
designed by skuteczni.pl