Ekwipunek

Amulety

Nazwa:

Działanie:

Wartość:

Amulet ochronny

15 OPB

600

Amulet dębowej skóry

15 OPS

600

Amulet kuriera magów wody

0

100

Talizman orków

20 OPO

1000

Amulet witalności

+30 Hp

720

Amulet Potęgi

+7 S
+7 Z

600

Amulet oświecenia

+10 M

600

Legenda:

OPB – ochrona przed bronią
OPO – ochrona przed ogniem
OPS – ochrona przed strzałami
OPM – ochrona przed magią
Hp – punkty trafień
M – mana
S – siła
Z – zręczność

Łuki

Nazwa:

Obrażenia:

Zręczność:

Wartość:

Krótki Łuk

20

10

40

Łuk kawaleryjski

24

12

80

Łuk polowy

28

14

120

Łuk myśliwski

32

16

160

Łuk Wilka

35

35

200

Kościany łuk

36

18

200

Długi łuk

40

20

240

Łuk kolczasty

44

22

280

Łuk wierzbowy

48

24

320

Łuk dębowy

52

26

360

Wilcze kły

56

28

440

Podmuch wiatru

60

30

480

Łuk żołnierski

64

32

520

Łuk z poroża

68

34

560

Łuk Diega

70

45

390

Łuk Nimroda

72

36

600

Łuk wojenny

76

38

640

Pogromca orków

79

40

680

Gromowładny

82

42

720

Piekielny Łuk

85

44

760

Łuk śmierci

88

50

1000

 

Kusze

Nazwa:

Obrażenia:

Zręczność:

Wartość:

Lekka kusza

50

25

180

Kusza

85

42

780

Ciężka kusza

90

45

1000

Kusza wojenna

100

55

1300

 

Mikstury

Nazwa:

Bonusy:

Wartość:

Esencja uzdrawiająca

+50 Hp

25

Wyciąg uzdrawiający

+70 Hp

35

Eliksir uzdrawiający

+100 Hp

50

Esencja magicznej energii

+30 M

25

Wyciąg magicznej energii

+50 M

45

Eliksir magicznej energii

+70 M

65

Napój Lekkości

1 Sz

100

Napój Szybkości

2 Sz

100

Napój Przyspieszenia

5 Sz

100

Esencja życia

+5 HpS

500

Wyciąg życia

+10 HpS

1000

Eliksir życia

+15 HpS

1500

Esencja ducha

+5 MS

500

Wyciąg ducha

+10 MS

1000

Eliksir ducha

+15 MS

1500

Esencja zwinności

+3 Z

300

Wyciąg zwinności

+5 Z

500

Eliksir zwinności

+8 Z

800

Esencja siły

+3 S

300

Wyciąg siły

+5 S

500

Eliksir siły

+8 S

800

Napój potęgi

+4 S +4 Z

800

Napój władzy

+6 S +6 Z

1200

Legenda:

Hp – punkty trafień
M – mana
Sz – czas trwania mikstury (w min.)
HpS – punkty trafień na stałe
MS – mana na stałe
Z – zreczność na stałe
S – siła na stałe

 

Pancerze

Gothic – Pancerze

 

 

Nazwa:

OPB:

OPS:

OPO:

OPM:

Wartość:

Lekkie Spodnie Kopacza

10

0

5

0

250

Strój Kopacza

10

0

5

0

250

Spodnie Kopacza

15

0

5

0

500

Strój Cienia

30

5

15

0

750

Zbroja Cienia

40

5

20

0

1200

Lekka Zbroja Strażnika

45

5

25

0

1350

Zbroja Strażnika

55

10

25

0

1650

Ciężka Zbroja Strażnika

70

10

35

0

2100

Pancerz Straży królewskiej

50

5

25

0

1500

Szata Ognia

40

5

25

5

1200

Zdobiona Szata Ognia

50

5

30

10

2100

Ozdobna Szata

72

7

26

3

2160

Ciężki Pancerz Magnata

80

8

40

3

2400

Szata Sędziego

20

2

10

0

600

Pancerz Gomeza

85

9

42

3

2550

Lekki Strój Szkodnika

30

5

15

0

250

Strój Szkodnika

35

5

15

0

750

Ciężki Strój Szkodnika

40

5

20

0

1050

Lekka Zbroja Najemnika

45

5

20

0

1350

Zbroja Najemnika

55

10

35

0

1650

Ciężka Zbroja Najemnika

70

10

35

0

2100

Szata Wody

65

5

40

15

1950

Zdobiona Szata Wody

70

10

45

20

2100

Przepaska Nowicjusza

15

0

10

0

500

Lekka Zbroja Nowicjusza

30

0

15

0

750

Zbroja Nowicjusza

40

5

20

0

2100

Lekka Zbroja Świątynna

45

5

20

0

1200

Zbroja Świątynna

55

10

25

0

1350

Ciężka Zbroja Światynna

70

10

35

0

1650

Szata Guru

71

7

35

0

1600

 

Rośliny

Nazwa:

Właściwości:

Wartość:

Występowanie:

Piekielnik

6 Hp

3

bardzo częste

Gorzki chleb

12 Hp

8

częste

Serafis

14 Hp

7

częste

Górski mech

18 Hp

9

pospolite

Pisanka

22 Hp

11

rzadkie

Orkowe ziele

26 Hp

13

częste

Liść dębu

28 Hp

19

bardzo rzadkie

Zioło uzdrawiające I

30 Hp

14

częste

Zioło uzdrawiające II

39 Hp

19

pospolite

Zioło uzdrawiające III

49 Hp

24

rzadkie

Nasienie czerwonego buka

5 M

3

bardzo rzadkie

Krucze ziele

15 M

12

pospolite

Czarne ziele

20 M

17

rzadkie

Twardzeń

25 M

20

pospolite

Dragot

30 M

23

rzadkie

Legenda:

Hp – punkty trafień
M – mana

 

Pierścienie

Gothic – Pierścienie

 

Nazwa:

Działanie:

Wartość:

Pierścień many

+10 M

600

Pierścień siły

+10 S

600

Pierścień ochrony przed ogniem

10 OPO

400

Pierścień zwinności

+10 Z

600

Pierścień niezwyciężoności

5 OPO
3OPM

800

Pomniejszy pierścień niezwyciężoności

5 OPB
5 OPS
3 OPO
1 OPM

600

Większy pierścień niezwyciężoności

10 OPB
10 OPS
5 OPO
3 OPM

1000

Pierścień siły

+10 S

240

Legenda:

OPB – ochrona przed bronią
OPS – ochrona przed strzałami
OPO – ochrona przed ogniem
OPM – ochrona przed magią
Hp – punkty trafień
M – mana
S – siła
Z – zręczność

 

Oręż

Nazwa:

Obrażenia:

Siła:

Wartość:

Rodzaj:

GRACHTNAKK

0

0

0

DW

SHABANAKK

0

0

0

DW

Pałka

5

5

2

J

Pogrzebacz

6

5

3

J

Kilof

7

5

4

DW

Sierp

7

5

4

J

Pałka

8

5

5

J

Siekiera

9

6

5

J

Młot kowalski

10

5

5

J

Zardzewiały miecz

10

5

10

J

Kij z gwoździem

11

5

13

J

Krótki miecz

12

6

44

J

Stary miecz

12

10

12

J

Wyszczerbiony topór

13

7

19

J

Chłopski miecz

14

7

65

J

Siekacz

15

8

25

J

Język topielca

16

8

88

J

Kostur

17

9

62

DW

Kłujący cierń

18

9

120

J

Laska sędziowska

19

100

72

DW

Niewykończony miecz

20

20

20

J

Ząb kopacza

20

10

160

J

Pałka Fortuna

20

15

110

J

Miecz Świstaka

20

15

110

J

Laska kapłańska

21

10

90

DW

Lekki miecz strażnika

22

20

75

J

Maczuga

23

10

55

J

Ćwiekowa maczuga

25

11

65

J

Berło

26

20

150

DW

Żądło krwiopijcy

26

11

75

J