Gothic II: Noc Kruka – Postacie

Kruk – Nasz główny przeciwnik, a zarazem przywódca Obozu bandytów w Jarkendarze. Po ucieczce z Kolonii został opętany, dzierży także legendarną broń zwaną Szponem Beliara.

Bloodwyn – Prawa ręka Kruka. Po upadku Bariery stał się o wiele silniejszy, zdobył również szacunek wśród innych bandytów.

Thorus – Przywódca elitarnej straży Kruka, a także jeden z założycieli Obozu bandytów. Po śmierci Kruka, przejmuje całkowitą kontrolę nad organizacją.

Esteban – Osoba odpowiedzialna za rozdawanie „przepustek” na wejście do górnej części obozu.

Fisk – Po ucieczce z Kolonii, razem z innymi osiedlił się w Obozie bandytów. To on zlecił zabójstwo Estebana.

Franco – Pilnuje wejścia do Obozu bandytów, przydziela również zadania i zajęcia bandytom poza jego granicami.

Saturas – Arcymag Wody oraz przywódca gildii Pierścieni Wody. Kontroluje prace wykopaliskowe w Khorinis, a następnie w Jarkendarze.

Cronos, Nefarius, Myxir i Riordian – Magowie Wody, którzy badają historię starożytnej cywilizacji.

Greg – Kapitan piratów. Utknął w Khorinis. Pragnie wrócić do swoich ludzi, jednak zna na to sposobu. W późniejszym okresie gry, wraca do swojej załogi.

Jack Aligator – Pirat a zarezem doskonały myśliwy. Może nas nauczyć polowac i zdejmować trofea ze zwierzyny. Doprowadza nas do obozu piratów.

Cavalorn – Były cień. Należy do tajnej organizacji zwanej „Pierścień Wody”. Może nas nauczyć kilku przydatnych rzeczy, takich jak skradanie.